24/2/08

Music live in Vidreres




Sí, hi viu i es viu. No se perquè però en el nostre poble sempre hi ha hagut tradició musical. Multitut de grups de música de varis tipus han sorgit al llarg de molts anys.

Si no recordo malament, l'orquestra Amoga, de gran renom durant varis anys, fou fundada per un o varis vidrerencs. (siusplau, corregiu-me si m'equivoco)

He trobat la pàgina de l'Amoga per la xarxa però no he pogut aconseguir trobar la seva història.

Més endavant també hi van haver varies coples, i varis músics d'un cert renom, quins? no ho sé.

I pel que fa a la música des que jo recordo hi han hagut multitut de grups (amateurs que jo sàpiga) de rock i altres tendencies des que hi va haber el boom del rock català.
Tret d'alguns que han tingut un cer èxit com Burma'n'flaix, The Pepper Pots...

Bé, m'agradaria que m'aportessiu mes dades sobre l'historia musical de vidreres, que crec que cada dia està més viva, només cal donar una ullada pel centre cívic i deixar volar la immaginació amb els alumnes més joves que corren per les aules!